wtorek, 9 sierpnia 2011

Artykuł prosto ze świata gwiazd

Dziś sobie poczytamy, a pięknej modelce Kim Kardashian. Ostatnio dotarła do nas wiadomość, że Kim wychodzi za mąż za koszykarza Krisa Humphries. Trochę informacji o niej :

Kimberly Noel Kardashian (ur. 21 października 1980 w Los Angeles) – amerykańska modelka, córka byłego adwokata Roberta Kardashiana oraz Kris Jenner. Jest znana dzięki licznym skandalom oraz reality show 'Rodzina Kardashian'ów'.


O takich zaręczynach marzy zapewne niejedna dziewczyna. W środowy wieczór, 18 maja 2011, koszykarz New Jersey Nets oświadczył się celebrytce w jej domu w Beverly Hills. Między zakochaną parą istnieje spora różnica wieku. Kim jest od niego starsza o 5 lat!

Kris czekał na swoją ukochaną w sypialni. Gdy Kim weszła do pokoju uklęknął pośród rozsypanych na ziemi płatków róż układających się w napis „Will you marry me?”.

- W ogóle się tego nie spodziewałam – opowiadała w rozmowie z magazynem „People” trzydziestoletnia gwiazda – Byłam w szoku. Nigdy nie myślałam, że to nastąpi w domu.

Swoją ślubną propozycję Kris poparł 20,5-karatowym diamentem w pierścionku zaręczynowym od Lorraine Schwartz. – Wiedziałem tylko, że chce, żeby był duży – opowiada dwudziestosześcioletni koszykarz. 


Na razie znamy tylko taki szczegół, że jej sukienkę ślubną zaprojektuje Vera Wang.




3 komentarze:

  1. Fajny artykul <3

    OdpowiedzUsuń
  2. prowadzisz fajnego bloga ;D
    http://loveiscontrolforce.blogspot.com/
    zapraszam na mojego i zamawiać ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny artykuł ; ); * Zapraszam do mnie ; ) nowa notka ; ) www.lady-strawberry-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń