poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Moja lista TOP 20

Postanowiłam, że podzielę się z wami moimi ulubionymi piosenkami. Oczywiście to nie wszystkie, tylko te najlepsze. Kolejność nie ma znaczenia.

1.Alexis Jordan - Good Girl
2.WuWunio - Pokaż Cycki
3.Enej - Radio Hello
4.Bruno Mars - The Lazy Song
5.Katty Perry - Last Friday Night
6.Honey - Runaway
7.WuWunio - Oj tam Oj tam
8.Sylwia Grzeszczak - Małe Rzeczy
9.Shakira ft. Pitbull - Rabiosa
10.Snoop Dogg ft. David Guetta - Sweat
11.Lady Gaga - The Edge Of Glory
12.PeWeX - Tap Madl
13.Pitbull ft. Ne-Yo -Give Me Everything
14.Rihanna - California King Bed
15.Robert M ft Nicco - Dance Hall Track
16.Kid Kudi vs. Crookers - Day 'n' Night
17.WuWunio - Oddawaj zoozole
18.Ewa Farna - Bez Łez
19.Lady Gaga - Judas
20.Black Eyed Peas - Don't Stop the Party

Mam nadzieję że wszystkim spodoba się chociaż część piosenek :)

3 komentarze:

  1. część tych piosenek są na prawdę super np.radio hello lub rabiosa..

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście ja dodaje do obserwowanych bo mnie tu przysłałaś ; ) i na prawdę fajny blog ; *

    OdpowiedzUsuń
  3. Hymm.. sporo tu fajnych piosenek <3

    OdpowiedzUsuń